Re: S3 Virge & stary monitor

Autor: Wojciech Smietanski (vojtus_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 18:14:16 MET

Rafał Wielicki <rafal_at_thalassa.iopan.gda.pl> wrote:
> Czy można zmusić kartę Virge do pracy w rozdzielczości 800x600 przy
> częstotliwości odświerzania 56Hz ? Mój monitor tylko tyle "może" a
> chciałbym użyć tryb 800x600x24bit.
> Z góry dzięki za odpowiedź mailem.
> Pozdrawiam R.W.
mam co prawda trio64V+ ale z tego co wiem dotyczy to wszystkich nowszych
ukladow s3 - po prostu nie maja takiej mozliwosci w biosie karty
w dosie to jest taki rezydentny programik 56hz.com i to dziala
natomiast winda sie za ch...e nie da namowic, przynajmniej u mnie.
aha pod linuxem chodzi bez problemu na 56 hz bez zadnych cudowan

--
Pozdrowka
                                     ,     ,