WWW o niekompetencji firm.

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 08:23:02 MET

Robimy wlasnie z kumplem nowa strone.
On bedzie mial swoje dzialy Polityka
i Ochrona Srodowiska a ja jeszcze
nie wiem. Pomyslalem sobie jednak,
ze moglbym zrobic dzial o niekompetencji
i olewnictwie jakim wykazuja sie
przerozne firmy, i to nie tylko
Optimus, (choc o nim z pewnoscia
bedzie najwiecej, np. zamieszcze
caly post pana z servisu o zrzucaniu
klientow ze schodow:-)

I teraz zasadnicze pytanie:
Czy ktos zechcialby mi pomoc w wspoltworzeniu
dzialu, przesylajac opis wlasnych przejsc
z roznymi firmami? (moga byc wszystkie
nie tylko Optimus, ale takze PZU czy jaka-
kolwiek inna) Ja ze swojej strony gwarantuje,
ze nie bede ingerowal w zawartosc, umieszcze
podpis autora pod textem (chyba, ze nie
bedzie sobie tego zyczyl, choc to by podnioslo
wiarygodnosc calej sprawy) Dobrze by bylo,
gdyby w texcie byly umieszczone personalia
owych sprawcow zajsc (np. nazwisko Kielbasa sam
osobiscie napietnuje, chocby za to ze straszyl
mnie w moich snach opowiesciami o wyzszosci edo
nad cache`m na plycie)
Postaralbym sie, aby odnosnik do strony znalazl sie
w kilku czesto odwiedzanych miejscach (Wirtualna
Polska itp). Co o tym sadzicie? Jesli zalalazlby sie
ktos chetny do nadsylania opowiesci o swoich
"przeprawach" z firmami handlowymi, serwisami
itp. itd. to prosze o wczesniejszy list
na konto: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl
Oczywiscie dzial powstanie jesli uda mi sie
zgromadzic co najmniej 5,6 takich opowiastek.
Ja ze swojej strony tez zamierzam umiescic
zdrowa rozprawke o moich przejsciach z
Optimusem (niestety pierwszy moj komp
popelnilem wlasnie w Optymalnym, i to co
przeszedlem pozniej w serwisie (najpierw
cd-rom, potem twardziel) uszkodzilo trwale
moja psychike i teraz gdy widze plakat
np. z hokeista i wielkim napisem Opt...
dostaje konwulsji i niekontrolowanych tikow.
Ponadto dam swoj tekst o przejsciach w PZU,
tak, tam tez mozna mozna stracic zdrowie.
Tak wiec serdecznie zapraszam do wspolpracy,
byc moze choc w ulamku procenta uda nam
sie wspolnie zmienic pewne dogmaty zakorzenione
w sporej czesci spoleczenstwa.

Jestem swiadomy, ze nie we wszystkich placowkach,
Optimusa czy PZU klienta traktuje sie gorzej
niz wycieraczke przed dzwiami, jednak sadzac
po ilosci listow wysylanych na peceta, wydaje mi
sie, ze dzieje sie tak w stanowczo za wielu
miejsach i dlatego nalezy o tym napisac.

Ps. Aby nie zawalac listy, prosze o kontakt
na adres prywatny : s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl

Marek Oberman Warsaw Poland
e-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl
        mareko_at_polbox.com
W_W_W : http://polbox.com/m/mareko