Re: WWW o niekompetencji firm.

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 00:42:48 MET

----------
Od: Lukasz Rewerenda <root_at_adres.urojony>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Temat: Re: WWW o niekompetencji firm.
Data: 6 grudnia 1997 20:15

[...]

>To może ja też napiszę? Proszę mi tylko przysłać na priva, o jakiej
>firmie mam świadczyć...
>JTT? IBM? Dell? Intel? Oracle? Toshiba? Optimus? Novell? Pewex? :-)

>Nie ma sprawy. Proszę mi wierzyć - potrafię całkiem zręcznie
>pisać na dowolny temat nie wymagający wiedzy.
>(Stawka do uzgodnienia - jak już pan tych reklamodawców załatwi :-).

>Pozdrowienia!

>--
>--------------------------------------------------------------
> Łukasz Rewerenda - lrew_at_friko2.onet.pl
> Codziennie coś sobie podaruj!

------------------------------------

Sluchaj koles, przestan przysylac mi podwojne
kopie swoich listow na adres prywatny, bo ja
rowniez potrafie byc zlosliwie upierdliwy i
moge ci zapewnic obfita korespondencje przez
najblizych kilka tygodni w ilosci 500postow/dzien.
Jesli nie podoba ci sie to co pisze/robie
to nic na to nie poradze, kazdy obecnie
moze wyrazac swoje poglady i ty tego
nie zmienisz.

Krotko mowiac, jesli nie przestaniesz to
ja tez ci cos codziennie podaruje.

Marek Oberman