Re: WWW o niekompetencji firm.

Autor: Marek L. Kozak (mkozak_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 07:23:28 MET

Marek Oberman <s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl> napisał(a) w artykule
<E295096C0B_at_goblin.pjwstk.waw.pl>...

> Robimy wlasnie z kumplem nowa strone.
> On bedzie mial swoje dzialy Polityka
> i Ochrona Srodowiska a ja jeszcze
> nie wiem. Pomyslalem sobie jednak,
> ze moglbym zrobic dzial o niekompetencji
> i olewnictwie jakim wykazuja sie
> przerozne firmy, i to nie tylko
Ja myślę że większość użytkowników tej listy (co ja piszę - całego
Internetu !) zna jedną taką - niekompetentną i olewającą firemkę. Panowie
(i panie oczywiście też), to co robi Optimus i PZU to nic w porównaniu z
tym co robi tpsa !! Wystarczy poczytać sobie posty w stylu "akt rozpaczy"
itp.

Aha jest też jedna ... hmmm ... firma - Rząd RP - oni też olewają swoich
klientów (wyborców) nowymi podwyżkami i niewywiązywaniem się z obietnic
przedwyborczych (ale to robi(ł) każdy rząd).

--
Pozdrawiam
Marek L. Kozak