Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 22:03:05 MET

Krzysztof Szymański napisał(a) w wiadomości:
<666e11$h40$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>No i jest druga strona:
>
>- czy gwarancja nie dotyczy klawiszy: q,w, Enter,Space, Shift?
>- czy klient traci gwarancje jezeli gra w rzeczone gierki?

Nic z tych rzeczy. Ale znajdz karte gwarancyjna (nie pisana na kolanie), w
ktorej nie ma warunku, ze gwarancji nie podlega
_normalne_zuzycie_eksploatacyjne_ sprzetu. A czy klawisze po dluzszym
okresie grania w gierki typu lamacz joystika zuzywaja sie z winy wady
produkcyjnej, czy moze z winy tlukacego w nie uzytkownika?

>- czy w serwise Optimusa klienci maja szczescie byc nie zrzuceni ze
schodow?
>- socjalizm jak zloty, klient przyszedl tuz przed 16:00 - biedacy mysleli
ze
>beda jesc obiadek..... a tak w ogole to klienci psuja niezemska atmosfere w
>firmie (orgietka z anielicami?)

Znowu nie. Ale dyskusja rozpoczela sie miedzy innymi od zarzutu
nieuprzejmosci i gburowatego odnoszenia sie serwisantow do klienta. A w tej
sytuacji, to jestem caly happy, ze nie bylem tym serwisantem, bo kto wie,
czy skonczyloby sie na wymianie tylko zdan...

>Puenta: Nasz Klient nasz per Pan
>
>KaPeS

A taka pointa: jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie?
         Lejak
jarlech_at_friko.onet.pl
jarlech_at_polbox.com