Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Slawek Paszek (paszek_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 16:54:05 MET

RAF (moZvs34_at_polbox.com) wrote:
: Witam szanownego klienta serisu olsztynskiego serwisu.
: Tak sie ciekawie sklada, iz bylem (zrzadzenie losu ?) podczas tych dwoch
: dni (kiedy pan, Szanowny Panie zostales "niewlasciwie obsluzony ")
: Wypowiedz Twoja subiektywna jest - rzeklbym, klamliwa wrecz.
: Napisales " jeden rozmawial z kolega, drugi tez(...)" dopiero po
: kilkukrotnym chrzaknieciu "jeden z nich raczyl podejsc"
: B Z D U R Y !!! Panie Szanowny ! Wszedles Pan i nawet Dziendobry nie
: powiedziales !!! Krzyczales Pan, iz klawiatura sie "notorycznie psuje"

A niby dlaczego to kupujac klawiature i majac ja na gwarancji nie moge grac
w Dooma ??? Jak gram to gwarancja traci waznosc??? A jak ja naprzyklad
bardzo mocno wciskam spacje (co jest faktem) to tez byscie mi jej nie
przyjeli (byc moze byscie kazali mi nie uzywac spacji). Niestety jedyna
konkluzja wynikajaca z pana listu to to, iz jest pan calkowietym arogantem i
matolem.