Re: cd X12 & cd X16???

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 19:05:11 MET

> Inne płyty, inaczej pokonfigurowane dyski, inne ustawienia
> pamięci, inne ustawienia BIOSu, inne zadania lecące w tle,
> różny rozmiar pamięci, inna konfiguracja cache dysku,
> różna wydajność tych dwóch modeli dysków... kto da więcej?

rozumiem cos takiego ale przy spadku z 2.4Mb/s (no, przynajmniej 2) na
1.8Mb/s a nie na 1Mb/s.
poza tym u niego cd jest na pio4, u mnie na 3.
jego seagate ma przynajmniej te 2 megsy na sekunde przy zapisie co nie
powinno hamowac cd.
a poza tym to nie wiem dlaczego plyta miala by miec wplyw na TAK DUZY
spadek szybkosci transmisji.
kopiowanie tych 90 megsow odbywalo sie z tej samej plytki.