Re: Dobry modem

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 19:05:20 MET

> Naucz się, człowieku, języka polskiego, a jeśli chcesz koniecznie używać
> słów angielskich, to także angielskiego, przynajmniej na poziomie
> podstawowym.

chlopie, jak ci sie cos nie podoba w moim poscie to w tym momencie mozesz
przestac go czytac, palancie jeden. i co ci sie w nim nie podoba?
a poza tym, to nie wiem co ktos taki jak ty robi na tej grupie. po chamsku
wlazi z buciorami w watek rozmowy nie majac nic ciekawego do dodania, albo
powiedzenia czegokolwiek na temat. skoncz z takimi postami jak wyzej, bo
szkoda impulsow na ich sciaganie.
nie wiesz co znaczy zupgradeowac, to nie wiedz. inni zapewnie wiedza o co
chodzi. ja nie zamierzam sie przestrajac tylko dlatego, ze jakis lamer nie
rozumie tego, czego czyta.
szkoda klawiatury...