Re: x.2 czy K56Flex

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 14:11:03 MET

On Thu, 4 Dec 1997, Andrzej Karpinski wrote:

> USR robi takie urzadzenia pt. USR TotalControl HUB - router, modemy, PBX.
> Sa tez prostsze wersje w rodzaju NetsServer. Wynalazek CISCO to wiec zadna
> rewelacja i nowosc bo urzadzenia standardu X2 sa juz od dawna na rynku i
> nawet pracuja w Polsce z powodzeniem ;)

  Tu masz racje. Byloby glupota ze strony USR nie robic wedlug
  swojego standardu. Ale CISCO jest jakby firma niezalezna od
  Rockwella i USR i zna sie troche na hardware sieciowym
  wiec wybor przez te firme ktoregos standardu moze o czyms
  swiadczyc. Nie wiem dokladnie o czym. ?
  a) na kosciach Rockwella bylo latwiej zrobic
  b) standard Rockwella jest lepszy
  c) CISCO ma udzialy (akcje) firmy Rockwelll
  d) Rockwell ma udzialy w firmie CISCO

--
Romek
  ----- pecetologia to nauka doświadczalna -----