Re: Cache'owanie SDRAM ???

Autor: Slawek Wegorzewski (slawekw_at_wonet.com.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 14:10:43 MET

Andrzej Karpinski wrote:

> Bzdura a nie prawda :) Tlumaczylem kiedys dlaczego cache jest polowe
> szybszy od SDRAM mimo tego samego czasu dostepu - poszukaj w archiwum
> listy. Chetnie natomiast dowiem sie co to bylo za szkolenie oraz poznam
> nazwisko szkolacego ;>

To że bzdura, to ja mu od razu powiedziałem !!!
I tak sie na mnie obrazil, że się do mnie nie odzywa:

ON: Lepiej się poducz, to pogadamy.
JA: Wiesz, na takim szkoleniu jak ty byłeś to się chyba wiele nie naucze
!!!
ON: Ale to było szkolenie organizowane przez _INTELA_
JA: No właśnie...

I na tym się skończyło.

--
--====###### LoRD De VenGoSH ######====--