Re: word/DAT/UDMA

Autor: Piotr Siepak (siepak_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 13:50:07 MET

Michal Glebowski wrote in message <01bd001f$bf01e300$8da5ccc2_at_ppp>...
>Mam kilka pytań, na które zna ktoś może odpowiedzi ...

>ps. 4. Co sądzicie o Ultra DMA/33? Okazuje się (sam sprawdzałem), że np.
>taki Fujitsu 1,7 UDMA33 ma porównywalne parametry szybkościowe do Caviar
>3.1 (zwykły) - czas dostępu & transfer.
>
>Podobno Seagate UDMA33 (Ultra ATA, jak to oni nazywają) są cieńsze od
>zwykłych Caviarów? Czy wewnętrzne parametry tych dysków nie nadążają za
>możliwościami magistrali UDMA??

Mam płytę 5BT5 SOYO na TX i HDD 1,6 GB QUANTUM ST UDMA
i jestem bardzo zadowolony. Poprzednio miałem SEGEATE 1,3 GB MEDALIST PRO
który mi się po pewnym czasie się po prostu zepsuł. Odkąd używam QUNTUMA
szybkość transferu wzrosła około 20% -25% czyli jest odczuwalna zwłaszcza przy
odczycie dużych plików.
Podsumowując: moim zdaniem wszystko zależy od dysku i płyty, im większa jakość tym lepsze osiągi.

Piotr Siepak
siepak_at_friko.onet.pl