Re: Modem i minimalny procesor

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 20:56:08 MET

Grzegorz Prucnal <gigi2_at_geocities.com> napisał(a) w artykule
<348178f3.1789770_at_news.onet.pl>...
> Czy ktos moglby mi dokladnie wytlumaczyc:
>
> Dlaczego niektore modemy wymagaja procesora min. xxxx?
>
> Czy jest to zwiazane z lista rozkazow ktore wykonuje uklad w modemie?
>
> Co bedzie jesli taki modem podlaczymy do czegos slabego - AT, XT,
> slabsze 386?

niektore wersje modemow sa produkowane w wersji win. oznacza to, ze pracuja
one tylko pod windowsem. sa to wersje obciete o procesor, ktory zajmuje sie
kompresja i korekcja danych. w ich przypadku wszystko jest zalatwiane na
drodze programowej, co oznacza, ze wszystkie funkcje przejmuje procesor
komputera. modemy te sa duzo tansze od ich pelnych odpowiednikow. nie wiem
jak takie cos bedzie chodzilo na xt, po prostu nie widzialem modemu w takim
komputerze. na dx100 chodzi dobrze.