Re: kompatybilnosc ???

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 20:56:15 MET

majrek <majrek_at_ic.com.pl> napisał(a) w artykule
<3482BB8E.3FEB2EB1_at_ic.com.pl>...
> Hej!
> Czy to prawda, ze procesor AMD K5-166 nie jest w 100% kompatybilny ze
> wszystkimi aplikacjami Microsoft'a lub Autodesk'a ????
> A co z Cyrix 6x86 P166 ?
> Ktory z nich warto kupic ?
>
> mirek
> majrek_at_ic.com.pl

nie wiem jak amd, ale cyrix jest kompatybilny w 99.9%. mam go wiec moge o
tym cos powiedziec. ludzie kiedys truli, ze kompatybilnosc jest na poziomie
80% ale to bajka. mam masy softu (od gierek po uzytki itd). jeszcze nic mi
nie chcialo sie nieuruchomic, albo zle chodzic. wiekrza niekompatybilnosc
moze wyniknac, ze zlego skonfigurowania komponentow komputerowych (plyta,
grafika, muzyka) niz z samego procesora.
czytalem, gdzies, ze na cx686 nie chodzi cywilizacja2. sprawdzilem i chodzi
bez problemowo. kumpel ma intela 166 i u niego nie chca chodzic niektore
gierki a u mnie chodza i na odwrot. tak wiec wszytsko to sprawa dobrego
zgrania komponentow. kup dobra plyte i nie bedzie klopotow. na cx686 nie
chcial chodzic 3dstudiomax, ale sa juz pathe i wszystko gra.
a i jeszcze jedno. u nas w budzie maja amd-ki i strasznie chrzani sie na
nich linux, co nie ma miejsca w przypadku cx.