Re: Modem i minimalny procesor

Autor: Grzegorz Prucnal (gigi2_at_geocities.com)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 20:40:07 MET

On Mon, 01 Dec 1997 16:28:17 GMT, gigi2_at_geocities.com (Grzegorz
Prucnal) wrote:

>Czy ktos moglby mi dokladnie wytlumaczyc:
>
>Dlaczego niektore modemy wymagaja procesora min. xxxx?
>
>Czy jest to zwiazane z lista rozkazow ktore wykonuje uklad w modemie?
>
>Co bedzie jesli taki modem podlaczymy do czegos slabego - AT, XT,
>slabsze 386?

Teraz widze, ze troche inaczej powinienem zadac pytania:

Czy dowolny modem (ale nie RPI, nie Winmodem) wewnetrzny, posiadajacy
Voice, ktory wsadzimy do 386 lub AT bedzie dzialal prawidlowo
(maksymalna predkosc 33600, voice bez problemow, itd. )?