Re: Konwersja Word 6.0 Mac->PC

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 19:46:16 MET

On Tue, 2 Dec 1997 18:56:24 +0100 (CET), Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz,
PL wrote:

> Niestety co kretyni z M$ nie potrafili tego zrobic.
> Mnie sie wydaje, ze tylko 3 znaki sie zle konwertuja
> wiec po wczytaniu do Worda trzeba zamienic 1 na ą
> i jeszcze 3 na jakas polska literke, no i znak podreslenia.
>
> Sprobuj z Maca zapisac w formacie WordPerfect a potem
> z formatu WordPerfecta wczytaj do Worda dla Windows.
> Moze sie uda.

Chyba znam lepsze (i sprawdzone organoleptycznie) rozwiazanie. RTF plus
odpowiednio napisany filtr (sam takie cos "popelnilem" w REXXie, mozna
takze odpowiednio zmodyfikowac program plconv autorstwa Jaroslawa
Strzalkowskiego, ktorego zrodla sa dostepne prze Strone Ogonkowa).
Zapisujesz na Macu w formacie RTF, przepuszczasz przez filtr, wczytujesz
do Worda. Tak samo w druga strone. Oprocz kodow liter trzeba jeszcze
odpowiednio podmieniac naglowek pliku (do pierwszej spacji).

OSciski!
Mirek Nowakowski