Re: Czy będzie ten abonament 120 zł mies. za i-n

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 17:28:30 MET

Witam

Andrzej Wasilewski napisał(a) w wiadomości:
<34848e70.1880877_at_news.icm.edu.pl>...
>Dzwoniłem kilka razy pod infolinię 0-800-20-811 ale nikt jak
zwykle
>nie odbiera. Tam można było się dowiedzieć o usługach
>teleinformatycznych TPSA. Podobno od przyszłego roku ma być
>wprowadzony stały abonament 120 zł miesięcznie za numer 0202122.
Czy
>ktoś może potwierdzić, lub zanegować tę plotkę ???

Wogule ten pomysł nie wydaje mi się dobry. Niektórzy twierdzą,
b.dużo chętnych, druty rozgrzane do czerwoności itp. Osobiście
miesięcznie na połączenia modemowe płacę ok. 30 zł (tylko poczta i
dwie grupy) i wcale by mnie mie urządzało płacić 120-30=90 zł za
friko. To tak jakby zaczęli sprzedawać chleb po 0.50/kg ale w
bochenkach 10kg. Czy takie coś zadowoli wszystkich?
Takie coś napewno napędziłoby klientów prywatnym providerom,
którzy udostępniali by dostęp w mniejszych porcjach za mniejszą
cenę.
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl ==