Re: Czy będzie ten abonament 120 zł mies. za i-n

Autor: Leon Hayder (leohay_at_pr.onet.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 07:49:13 MET

Andrzej Wasilewski napisał(a) w wiadomości:
<34848e70.1880877_at_news.icm.edu.pl>...
>Dzwoniłem kilka razy pod infolinię 0-800-20-811 ale nikt jak zwykle
>nie odbiera. Tam można było się dowiedzieć o usługach
>teleinformatycznych TPSA. Podobno od przyszłego roku ma być
>wprowadzony stały abonament 120 zł miesięcznie za numer 0202122. Czy
>ktoś może potwierdzić, lub zanegować tę plotkę ???
>Pozdrowienia !
>
>wasil_at_friko.onet.pl
>IRC-Spajk

Info o tym podał m.in. PC Kurier
Miom zdaniem to :
1.Na poczatku tłok byłby wielki ale z czasem wszystko by wróciło do normy bo
konkurencja nie śpi już dziś ruszają ten temat kablówki i IdS który
sprzedaje asymetryczne zestawy satelitarne. Więc TPSA nie śpi tylko będzie
chciała schwycić ja jajwięcej klientów.
2.Co do kosztów to wydaje się względnie tanio ale trzeba wziąć pod uwagę
fakt że wielu wykupi abonament a korzystac będzie tak jak wielu kierowców z
auta //tzw.niedzielni kierowcy// i o to TPsowi chodzi aby abonentów było jak
najwięcej a że łącza będą się grzały do czerwoności to nie ich sprawa tylko
strażaków.

### P o z d r o w i e n i a ###
                 Leon
        leohay_at_pr.onet.pl