Re: Jaka plyta z 83MHz?

Autor: Pawel Sawka (sawka_at_lew.tu.koszalin.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 10:30:35 MET

Mozesz mi wierzyc lub nie, ale 4 (slownie: cztery) sztuki PX5 kupione u
duzego, pomorskiego hurtownika nie chcialy stabilnie chodzic (Pentium 166
"unoveclockable" na 2.5x83 wieszal sie srednio co 15 minut). Nie wiem od czego
to zalezy - pamieci chyba nalezy wykluczyc, poniewaz z tymi samymi
egzemplarzami inne plyty dawaly sobie rade. Oprocz tego naprawde stabilna
pracena jednym z egzemplarzy uzyskalem dopiero dla napiecia 2.8 i 3.54
(surowo zarezerwowane w manualu). Czy nie sadzisz, ze cos duzo tych
niedoskonalosci?

Pawel Sawka
sawka_at_www.man.koszalin.pl