Re: Jaka plyta z 83MHz?

Autor: Pawel Sawka (sawka_at_lew.tu.koszalin.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 10:51:07 MET

> (Soft Menu)j est przydatne szczególnie jak chcesz podkręcać procki :)
> U mnie 83 MHz chodziło stabilnie nawet na zwykłych FPMach 70 ns , a
> obecnie chodzi na EDO 60 ns.

Chyba nie zmieniasz procka czesciej niz raz na pol roku? Jesli chcesz codziennie
podkrecac procesor, to zgoda, SoftMenu jest bardzo potrzebne.

> Jaki sens ma kupowanie najdroższej płyty głównej i wsadzanie do niej
> pamięci noname ???
> Przecież system jest tak stabilny, jak jego najsłabszy, a nie
> najsilniejszy element ...

A co jesli plyta chodzi stabilnie z bardzo tanimi pamieciami NoName - czy
oznacza to, ze jest ona "do bani" ? Pewnie, ze fajnie jest miec najdrozsze
rzeczy na swiecie, ale chyba takie chciejstwo nazywa sie snobizmem

Pawel Sawka
sawka_at_www.man.koszalin.pl