Re: Jaka plyta z 83MHz?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 13:40:06 MET

On Mon, 01 Dec 1997 10:30:35 +0100, Pawel Sawka
<sawka_at_lew.tu.koszalin.pl> wrote:

>Mozesz mi wierzyc lub nie, ale 4 (slownie: cztery) sztuki PX5 kupione u
>duzego, pomorskiego hurtownika nie chcialy stabilnie chodzic (Pentium 166
>"unoveclockable" na 2.5x83 wieszal sie srednio co 15 minut).

Jakie pamieci ? edo czy sd ? U mnie na edo przy 83mhz nalezy zwolnic
nieco pamieci w biosie - wtedy dopiero chodzi bez zajaknien.

> Nie wiem od czego
>to zalezy - pamieci chyba nalezy wykluczyc, poniewaz z tymi samymi
>egzemplarzami inne plyty dawaly sobie rade.

Heh - tu Cie mam :) To, ze pamiec chodzila ok ze stara plyta nie
oznacza, ze z nowa bedzie tak samo :) Tak powinno byc, ale tak nie
jest.

> Oprocz tego naprawde stabilna
>pracena jednym z egzemplarzy uzyskalem dopiero dla napiecia 2.8 i 3.54
>(surowo zarezerwowane w manualu). Czy nie sadzisz, ze cos duzo tych
>niedoskonalosci?

Nie. Byc moze miales wczesne rev. plyty /no wlasnie - ktore ?/ Moja
PX5 to jest rev. 1.14.

e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14