Re: tania karta dzwiekowa

Autor: Lukasz Kaluski (wookie_at_hsn.com.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 21:41:48 MET

Mirosław Paweł Polak wrote:

> Szukam taniej (do 120 PLN) karty dzwiekowej do PeCeta (glownie gry). Prosze
> o porade i czy warto inwestowac w wavetable - co to mi da? czy musze cos
> dokupowac aby tego uzywac? Ponadto nie wiem co daje opcja 3D - czy ta
> przestrzennosc dzwiekow jest rzeczywscie slyszalna?

Jako uzytkownik AWE32, co owe "3D" posiada stwierdzam, ze to ni ch..a
ma wspolnego z przestrzennascia dzwieku. Slyszalne natomiast jest
zdecydowane pogorszenie jakosci tego dzwieku, ale to chyba nie o to
chodzilo...

A jesli chodzi o tytulowy problem, to do gier wystarcza dowolny klon
SBPro (za 60 zl), a wavetable polepsza troche jakosc muzyki, ale tylko
tej odgrywanej z midow. Poniewaz jednak ostatnio coraz czesciej
praktykuje sie muzyke prosto z CD, to wavetable jest nieprzydatne. Jesli
wiec szczypiesz sie z kasa, to kup sobie zwyklego klona SB-eka.

--
 W O O K I E