Re: Laptop za 450 pln

Autor: Lukasz Kaluski (wookie_at_hsn.com.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 15:09:04 MET

Slawek Wegorzewski wrote:

> &
> &
>
> Zamelduj to koniowi (czyt. NIE TA GRUPA)

Nie sluchaj go. To jest TA grupa. Przeciez nie bede subskrybowal grupy
pl.ogloszenia.sprzedam, bo tamtejsze ogloszenia dotycza wszystkiego
(nawet raz bylo o ziemniakach). Tu natomiast wiem, ze sprzedawana rzecz
dotyczy komputera. Biorac pod uwage, ze tych ogloszen jest malo i
jeszcze nie musze ich czytac, stwierdzam, ze nie widze w nich nic zlego.
PC-ty jak wiadomo co chwila trzeba rozbudowywac lub cos wymieniac (bo
sie psuje). Poniewaz ta grupa dotyczy spraw technicznych i innych takich
scisle zwiazanych z PC-tem, to uwazam, ze takie ogloszenia sa tu jak
najbardziej na miejscu.

--
 W O O K I E