Re: Jak podlaczyc dysk z laptopa do stacjonarnego PC?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 15:47:42 MET

On 27 Nov 1997 22:52:40 GMT, "Marek Litwin" <litwin_at_priv.onet.pl>
wrote:

>Czy jest to możliwe? Jakieś przejściówki?
>Mam cos takiego i nie wiem jak to zrobić.
>Za każdą radę serdeczne dzięki !

Mozliwe na pewno - w koncu IDE to IDE... a SCSI to SCSI.
Jak od laptopa, to raczej IDE. Kiedys nawet moje oczy widzialy
odpowiednia przejsciowke, ale dawno. Jezeli masz dostep do Anatomii PC
Piotra Metzgera (wyd. 2) to na stronie 191 jest to rozpisane
dokladnie. zas skrotowo - uklad jest nastepujacy:

A(M/S) B(M/S)
C(M/S) D(M/S)
wolne wolne
1 2
3 4
itd jak w duzym dysku az do..
39 40
i teraz:
41 42
43 44

gdzie:
A,B,C,D - przelaczniki master/Slave, nie podali jak to chodzi, pewnie
jak w duzym - opisane na dysku albo zgaduj - zgadula...

41 - 5V na ligike
42 - 5V na motor
43 - GND
44 - nie podlaczone

Pozycje miedzy CiD a 1 i 2, opisane jako wolne, powinny byc chyba (tak
z rysunku wynika) pozbawione szpilek.

Darek