Re: Serwis OPTIMUSa

Autor: J3R$3Y (jerz_at_art.olsztyn.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 11:55:32 MET

>Uwalona klawiatura, wcisniety jakis klawisz, albo uwalony kontroler
>klawiatury. Komputer Ci zreszta dokladnie powiedzial co go boli.

Wychodzi na to że kontroler, bo klawiatura działa bez zarzutu, po
kilku szamańskich zabiegach przy starcie. Zresztą zauważyłem, że
zachowuje się losowo (raz nawet poszedł od pierwszego kopa).
Jakiś trik, czy spierniczone na amen?

>PS. Co za Netscape rulez? Powszechnie wiadomo ze Lynx rulez.

U mnie we wiosce wszystkie chłopy majo MISIE ;]

   Pozdrowionka

      ˛ jerz_at_art.olsztyn.pl ˛
      ˛ ICQ 4956889 ˛
      ˛ Netscape RULEZ ˛

"Gdzie się podział niegdysiejszy Snowden ?"