Re: Serwis OPTIMUSa

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 01:15:16 MET

Dnia Thu, 27 Nov 1997 19:20:10 GMT, J3R$3Y napisał(a):

>Po włączeniu zapalają sie wszystkie trzy diody, "bipanie" jakby jakiś
>klawisz był wciśnięty, przy czym na początku wydaje kilka dodatkowych
>pisków, rzadko i niższych. Wypięcie wtyczki urywa to bipanie, po
>ponownym wpięciu jest już cicho i ciemno. Towarzyszy temu napis
>"KB/Interface error"(nie "Keyboard error"!). teraz należy użyć
>klawisza reset (power daje efekt j.w.) i czasem od razu, a czasem
>później wszystko hula - ten post to żywy dowód. Czy ktoś może coś
>poradzić? Będę wdzięczny.

Hmmm...
Moim pierwszym komputerem był Opipus... I po dowiezieniu do domu i złożeniu
do kupy zaczynał bipać... i pojawiał się taki właśnie napis.
Jako, że byłem w sprawach komputerowych zielony jak rzekotka drzewna,
zawiozłem sprzęt so nich... Po 40 minutach, pan z serwisu przyniósł inną
klawiaturę, a w karcie gwarancyjnej wpisał zamianę...
Po chwili wrócił, zabrał nową klawiaturę, skreślił wpis i dał starą.
Co się działo? Ano był na niej przełącznik XT/AT, który nie wiedzieć czemu
był ustawiony na XT... Jeszcze próbowali sugerować, że coś grzebałem!
Parę dni później, gdy odbierałem kolorową igłówkę (a niech ją sobie
wcisną!), niemalże uśmiałem się do łez gdy serwisant próbował zaprezentować
mi drukowanie kolorów... Uruchomił NC, zobaczył że jest niebieskie tło i...
nacisnął PrintScreen :)))

Dobra, na dzisiaj wystarczy. Już pierwsza, a trzeba wysłać newsy :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |