Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Kornel Zieliński (corelek_at_polbox.com)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 12:04:29 MET

 Słuchaj mówimy tutaj o informatyce, zgadzam się z tobą robię dużo
błędów,
ale widziałem już gorsze posty.
Acha wyciąłeś fragment mojego listu, myślałem że są tam jakieś
błędy ort. ale nie widzę żadnego. Może to ty się pomyliłeś?

pozdrawiam
Kornel Zieliński
corelek_at_polbox.com

Konrad Olejnik napisał(a) w artykule <347e6d00.1906996_at_news.man.lodz.pl>...