Re: Niezawodny Zoltrix !?

Autor: Kaminari (kaminari_at_kki.net.pl.NOSPAM)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 22:34:51 MET

Ja tez ma Zoltrix'a SVP366i i nie nazekam.
O zrywaniu polaczen nic nie powiem bo
jestem przylaczony do centrali analogowej :((
Natomiast, wszystkim posiadaczom modemow i w95
polecam poszukac w sieci porgramu mtuspeed
v 3.08. Program dokonuje zmian w rejestrach
win95 (trzeba sobie zrobic ich kopie bezpieczenstwa
tak na wszelki wypadek), po ktorych zaobserwowalem
ok 35% - owa poprawe transwerow. Program testowalem
na sobie :)) i u znajomych (4 osoby) i wszyscy byli
zadowoleni.

Piotr Sadowski - Kaminari -
Prosze usunac NOSPAM z adresu