Niezawodny Zoltrix !?

Autor: Marek Litwin (litwin_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 00:55:51 MET

Szanowni listowicze
Sądzę, że jestem jedynym posiadaczem niezawodnego modemu Zoltrix VSP336i
(Rockwell).Kupiłem to cudo na giełdzie w Katowicach w miesiącu lipcu,
wówczas dałem 350zł.Jedyny problem, wynikający raczej z mojej niewiedzy,
był tego typu, że nie zablokowałem COM2 w biosie i Winda nie chciała go
rozpoznać. Póżniej wszystko poszło jak z płatka.Konfiguracja w Windzie
przebiegła bardzo szybko, podobnie instalacja Bitware i Misie 3.02pl. Od
tego czasu nie mam z tym sprzętem żadnego problemu. Połączenia zawsze na
33.600, NetMeeting chodzi (SB16), podobnie jest z sekretarką (długonoga
blondyna ;-) - przyjmuje i odbiera aż miło popatrzeć, a i telefon(BitPhone)
chodzi bez zarzutu.
Czy to jest możliwe, czy tylko mi się wydaje?

Ps. Acha. Zerwał mi połączenie zdaje się, że tylko dwa razy.!?
Jednakże nie polecam tego modemu ze względu na opinię krążącą na liście.
Pozdrawiam.

~~~~~
Marek Litwin
litwin_at_priv.onet.pl ; litwin_at_kki.net.pl
http://priv.onet.pl/cz/litwin ; ICQ#2207914
CZESTOCHOWA