Re: Epson Stylus Color

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_micros.micros.com.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 22:26:51 MET

Piotr Przyłucki <piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a)
> [...]
>'>'laserze, ktorego jednak dzisiaj wymienilem na Epsona SC 400.
>'>'Niestety ta cholera nie trybi PCL'a. Czy jest jakis sposob, zeby
>'>'rozwiazac ten problem w miare bezbolesnie ? Oczywiscie moge
>'>'zamienic wszystkie odwolania do PCL na odwolania do ESC/P (bo
>'>'tylko to ta drukarka rozumie) ale po pierwsze duzo z tym byloby
>'>'roboty, a po drugie nie mam opisu tego jezyka (i nie znalazlem go
>'>'na sieci, gdyby ktos wiedzial gdzie mozna znalezc to prosze o glos).
>'>'Czy to nie jest aby ten jezyk, ktory byl stosowany wieki temu do

Drukowanie w ESC/p i /P2 to drukowanie bitmapowe takie jak w igłówkach.
Właściwie nie mam pomysłu na to co Ci poradzić. Gdyby ten programik
jeszcze postscriptem rzucał. to ghostscript.. Ale tak to nie mam pojęcia.
Nie słyszałem o niczym co łykałoby PCL-a a dawało coś znośnego...

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 12) 6479765