Re: Niezawodny Zoltrix !?

Autor: Tomasz Woźniak (twozniak_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 22:54:38 MET

 Czesc !!!

Mowa o Zoltrixach, wiec i ja postanowilem zachwalac ten wyrob.
Na poczatku mojej zabawy z internetem takze posiadalem tmodem tej firmy i
nie zauwazylem aby posiadalal jakies wady, no moze jedna : moj modem byl w
wersji PNP i w czasie instalacji zaczely sie dziac dziwne rzeczy poczawszy
od od zwyklego zawieszenia sie komputera po calkowity pad systemu (trzeba
bylo instalowac system od nowa) , ale po wylaczeniu PNP i recznym
przezworkowaniu karty wszystko dzialalo jak nalezy.

Teraz jestem nieszczesliwym posiadaczem modemu SPROSTER firmy Us Robotics
w wersji FLASH (X2) . Ten modem to naprawde Ameykanski wyrob, polskie
linie to dla niego meczarnia, teoretycznie laczy sie tak jak powinien, ale
ile przy tym "placzu"

Tomek