Re: Co z POLBOXEM

Autor: Przemo (karlik_at_polbox.com)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 20:11:36 MET

rafamiga_at_polbox.pl napisał(a) w wiadomości: ...
>* (PL.COMP.PECET, Fri Nov 14 1997) Olech Leszek -> All:

> A jaki masz ustawiony serwer SMTP?

Fanclub problemów z Polbox`em. Mi też nie chciał wysyłać poczty ani
odbierać. Spróbuj w ustawieniach programu pocztowego zmienić właściwości
serware polbox.com:
- wyłącz opcję bezpiecznego połączenia (SSL),
- ustaw numery portów serwera: SMTP: 25, a POP3: 110,
- ustaw czas limitu serwera na 2 minuty.
Mi pomogło...

Przemo
karlik_at_polbox.com