Re: Niezawodny Zoltrix !?

Autor: Lukasz Jozwinski - Lublin (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 13:05:42 MET

On 25 Nov 1997 23:55:51 GMT, "Marek Litwin" <litwin_at_priv.onet.pl>
wrote:

> [...]
>był tego typu, że nie zablokowałem COM2 w biosie i Winda nie chciała go
>rozpoznać. Póżniej wszystko poszło jak z płatka.Konfiguracja w Windzie
>przebiegła bardzo szybko, podobnie instalacja Bitware i Misie 3.02pl. Od
>tego czasu nie mam z tym sprzętem żadnego problemu. Połączenia zawsze na
>33.600, NetMeeting chodzi (SB16), podobnie jest z sekretarką (długonoga
>blondyna ;-) - przyjmuje i odbiera aż miło popatrzeć, a i telefon(BitPhone)
>chodzi bez zarzutu.
>Czy to jest możliwe, czy tylko mi się wydaje?

Moj o dziwo tez dziala calkiem dobrze, tzn na poczatku mialem troche
zerwanych polaczen, ale TelePies cos podobno zmienial (pewnie
zmniejszyl ilosc modemow - bo trudniej sie dodzwonic) i teraz dziala
super, ale moze lepiej nie chalic bo zapesze ...

Ja kupowalem pod koniec czerwca i jeszcze za 380, bo w sklepie - moze
im wyszla jedna seria ? :)))

>Marek Litwin
>CZESTOCHOWA

Luk