Re: Zoltrix FM-SE336VSP i mikrofon

Autor: Michal Rac (gnomon_at_r1.pam.szczecin.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 11:44:43 MET

Cześć !!
Modemy Zloltrix to bardzo dobre modemy , ale tylko jako modemy. NIe wiem
jak z nowymi modelami 33,6 i 56 ale mój 14,4 ni cholery nie chciał
współpracować z oprogramowaniem Cheyenne Bitware. Po półrocznych próbach
zrezygnowałem, ale tobie radzę przynajmniej przez te pół roku
popróbować, bo z testów modemów z Chipa 10-go bodajrze wynika że
współpracuje z tym oprogramowaniem bez problemu. Mi na przykład nie
udało się w ogóle uruchomić sekretarki, ponieważ za rzadne skarby nie
chciał automatycznie odbierać rozmów i faxów. Teminal z tego pakietu
jedynie zachowywał się normalnie.
Życzę powodzenia !!
Pozdrawiam !
Michał Rać