Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 12:08:53 MET

Cthulhu <cthulhu_at_kki.net.pl> wrote:

:>Poza tym mam poważne obawy, że gdyby tematem kartkówki była naprawdę
:>informatyka, a nie pecetologia stosowana dla początkujących operatorów
:>myszy, to pytania wywołałyby w Tobie uczucia bynajmniej nie ambiwalentne
:>ani pozytywne :)

: Dobra! Zarty zartami, ale teraz to juz naprawde nie wiem o co Ci
: chodzi.

Tego się - od pewnego już czasu - poważnie obawiam.

: Uwazasz ze zacytowane pytanie naprawde powinno zaistniec na
: 'kartkowce' z informatyki?

Uważam, że owo pytanie ma z informatyką tyle wspólnego, co egzamin
na prawo jazdy z materiałoznawstwem.

: I teraz to juz nie jestem pewien, ale sugerujesz chyba mi, ze jestem
: poczatkujacym uzytkownikiem myszy?

Skądże znowu. Sugeruję, że niezależnie od Twoich - zapewne sporo
większych od moich - umiejętności operowania myszą, Twoja wiedza
o informatyce pozostawia wiele do życzenia.

: Otoz strzelam teraz w ciemno, ale mialem do czynienia z komputerem
: wtedy kiedy ty jeszcze robiles w majtki :-) oczywiscie teraz zartuje,

Mam mocne obawy, że spudłowałeś...

: ale fakt faktem ze bawie sie tym juz 8 lat i naprawde twoje obawy sa
: bezpodstawne.

Powyższe zdanie stanowi kolejną poszlakę świadczącą o tym, że
najprawdopodobniej mylisz informatykę z czymś zupełnie innym
(o czym usiłuję dać Ci znać od dłuższego czasu) - i że moje
obawy bynajmniej nie są bezpodstawne... :(

--
	Leszek.