Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 21:36:07 MET

Cthulhu <cthulhu_at_kki.net.pl> wrote:

: Stary, czy jestes pewien, ze wiesz o czym piszesz?

Mam taką, niepłonną zapewne, nadzieję. I nie poprzestaję na
maniu nadziei, ale się nawet staram. Czego i Państwu życzę.

:>Proponuję sobie wcześniej zadać pytanie "co ma wspólnego umiejętność
:>używania jakiegoś smętnego narządku z informatyką?"...
: Bo ja mam klopot ze zrozumieniem powyzszego zdania.

"Od redakcji: Przepraszamy, ale to naprawdę nie nasza wina..."

: No to bedziesz mial najpierw ze mna do czynienia, bo ja chodze z nim

Drżę z pożądania połączonego z rozkosznymi obawami... ;)

: do klasy i wszystko co napisal jest prawda i we wszystkim ma racje!!!!

Masz na myśli to, że ów osbnik wie, że odpowiedź brzmi "42"? A może
nawet zna pytanie, na które jest to odpowiedź? :)

:>: Chodze(imy) do klasy mat-chem-INFORMATYCZNEJ w VIII L.O. im Stanislawa
:>: Wyspianskiego w Krakowie
:>"Od redakcji: to naprawdę nie nasza wina..."
: Powiem jeszcze, ze to jedno z najlepszych krakowskich liceow,

"Od redakcji: to także naprawdę nie nasza wina..."

: dlatego tak bulwersuje nas fakt iz poziom nauczania informatyki tak
: odbiega od reszty.

A nie bulwersuje Was przypadkiem Wasza własna nieznajomość semantyki
napisu "informatyka"?

: I prosze zwrocic uwage na nasza otwartosc: podpisalismy sie nazwiskami
: i napisalismy co to za szkola!

Udało mi się nie zwrócić, chociaż - jak pragnę podskoczyć - żołądek
mi dziarsko podskakiwał; ze śmiechu, dla ustalenia uwagi.

: Aha i jeszcze Daniel prosil, abym zacytowal jakies pytanie z
: kartkowki:
: Co to oznacza, jezel w NC znikna panele i pojawia sie gwiazdki?
: Takie pytanie obraza moja inteligencje.....

Przyznaj się: czy przypadkiem nie czujesz się obrażony samym faktem
zaistnienia kartkówki?
Poza tym mam poważne obawy, że gdyby tematem kartkówki była naprawdę
informatyka, a nie pecetologia stosowana dla początkujących operatorów
myszy, to pytania wywołałyby w Tobie uczucia bynajmniej nie ambiwalentne
ani pozytywne :)

--
	Leszek.