Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Cthulhu (cthulhu_at_kki.net.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 19:55:08 MET

Stary, czy jestes pewien, ze wiesz o czym piszesz?

On 20 Nov 1997 11:31:37 GMT, Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:

>Daniel Fenert <fenert_at_friko.onet.pl> wrote:
>
>: niektore po polsku. Jej wytlumacznie bylo takie "TO CHYBA NIE DA SIE
>: TEGO ROBIC KREATOREM BO NIE DA SIE ZMIENIC NAZW NA POLSKIE (SIC!!!)"
>
>: I teraz czas na pytanie: JAK TA KOBIETA SMIE SIE NAZYWAC NAUCZYCIELEM
>: INFORMATYKI????
>
>Proponuję sobie wcześniej zadać pytanie "co ma wspólnego umiejętność
>używania jakiegoś smętnego narządku z informatyką?"...

Bo ja mam klopot ze zrozumieniem powyzszego zdania.

>: LUDZIE NIE WYTRZYMAM, NA NASTEPNEJ INFORMATYCE CHYBA WYJME GIWERE Z
>: DESCENTA I ROZBRYZGAM TA %()_!()$*(@&#^!%@!$#*! BABE PO SCIANACH
>: NASZEJ LADNEJ SALI INFORMATYCZNEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
>Dziękujemy za zamieszczenie powyższego - pozwoli to nam wszystkim
>na łatwe i dokładne umieszczenie Ciebie w odpowiednich miejscach.

No to bedziesz mial najpierw ze mna do czynienia, bo ja chodze z nim
do klasy i wszystko co napisal jest prawda i we wszystkim ma racje!!!!

>: Chodze(imy) do klasy mat-chem-INFORMATYCZNEJ w VIII L.O. im Stanislawa
>: Wyspianskiego w Krakowie
>
>"Od redakcji: to naprawdę nie nasza wina..."

Powiem jeszcze, ze to jedno z najlepszych krakowskich liceow, i
dlatego tak bulwersuje nas fakt iz poziom nauczania informatyki tak
odbiega od reszty.

I prosze zwrocic uwage na nasza otwartosc: podpisalismy sie nazwiskami
i napisalismy co to za szkola!

Aha i jeszcze Daniel prosil, abym zacytowal jakies pytanie z
kartkowki:

Co to oznacza, jezel w NC znikna panele i pojawia sie gwiazdki?
Takie pytanie obraza moja inteligencje.....

Cthulhu
mailto:cthulhu_at_kki.net.pl