Re: Abit TX5 a PX5

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 20:16:35 MET

> To po co pieprzysz takie bzdety ?
> Hobby to jakieś czy co ?

Posluchaj Chester tego:

Chcialem nabyc w Lodzi w Ba** na Jaracza Abita TX5. Zaczalem od
zapytania pani za biurkiem Czy Abit TX5 ma termometr do mierzenia
temperatury procesora. Pani ze smutnym wyrazem powiedziale ze nie wie ,
ale jest ktos kto wie , wydarla sie i przylecial pan z serwisu. Zadalem
to samo pytanie , pan sie zmieszal , zbłęsiał i zaczal cos mowic o
gnazdku na plycie do podlaczania temometru, sterowania wentylatorkiem i
inne bzdety. Wtedy postanowielem ze plyty glownej nie kupie w tej FIRMIE
, ale dla pewnosci kazalem sobie pokazac plyte. Oczywiscie nie bylo
czujnika.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?