Re: Abit PX5 i AX5 nowy bios?????

Autor: Jacek M. Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 11:25:10 MET

>To sie ciesz, ze Ci sie udalo :)
>Ja na szczescie _zawsze_ po sciagnieciu biosa taktuje go LHA T
>XXXX.BIN - wiec gdy wylazlo crc error wiedzialem, ze to syf ;))

Nie wiem o co wam chodzi - fakt pierwsze wersje nie chcialy sie
rozpakowywac - wylazil wspomniany przez Ciebie ERROR (tylko <.....> nagrywa
bios z bledem), wiec dalem sobie spokoj. Potem przez jeden dzien nie moglem
zalogowac sie na abicie-pewnie usuwali jakies usterki, ale juz nastepnego
dnia bylo O.K., BIOS rozpakowywal sie idealnie bez komunikatow o bledach
nagralem go i jak widzicie - pisze do Was co znaczy, ze komputer dziala.
:-)))
- Jacek Marcin Robak -
MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl
"Wszystko mozna co nie mozna -