Re: Abit PX5 i AX5 nowy bios?????

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 23:05:12 MET

On Mon, 24 Nov 1997 11:25:10 +0100, "Jacek M. Robak"
<MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl> wrote:

>Nie wiem o co wam chodzi - fakt pierwsze wersje nie chcialy sie
>rozpakowywac - wylazil wspomniany przez Ciebie ERROR (tylko <.....> nagrywa
>bios z bledem),

No wlasnie :)

Ale zauwaz, ze po rozpakowaniu z EXE'ka masz XXXXXXX.BIN a to jest
XXXXXX.TMP spakowane LHA ;) Wiec ja sobie tak dla zabicia czasu
_zawsze_ jeszcze testuje *.BIN przed flaszowaniem ;)

Oby jak najdluzej ;)

e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14