Re: Virge DX 4mb a Quake

Autor: Jacek M. Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 11:19:59 MET

>Witam!!
>
>Mam problemik:
>- karta grafiki ExpertColor S3 Virge DX z 4MB i w Quake'u max rozdzielczosc
>320x240
>Koles ma ATI Mach 64 z 2 MB i Quake bryka w 800x600
>
>Gdzie tkwi problem
>
>Za powazne i fachowe odpowiedzi z gory dzieki...
>
>Ahuraj

Jak zwykle w takich pytaniach - podajesz za malo danych:
Przede wszystkim czy grasz w golego Quake pod DOS czy w WinQuake pod Windows
Jesli grasz w Quake pod DOS-em to moze powinnas sobie wczesniej uruchamiac
jakiegos rezydenta rozszerzajacego VESA do 2.0. Najlepszy (bo darmowy) to
dla kart opartych o S3 - s3vbe20.
Przed uruchomieniem quake robisz:
s3vbe20 /install
 Jego najnowsza wersje znajdziesz pod http://www.s3.com
Ale nawet bez niego powinnas uzyskiwac nieco wieksze rozdzielczosci - do max
360x480. Z nim powinnas uzyskac takze 400x300, 512x384, 640x400, 640x480,
800x600, 1024x768 i 1280x1024.
Jesli grasz w WinQuake to juz sam nie wiem - moze pomogloby przeinstalowanie
DirectX na nowszy.
- Jacek Marcin Robak -
MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl
"Wszystko mozna co nie mozna -