Re: Ma³y problem z MSIE 4.0PL Final Release

Autor: Pawel Wojnicki (pawelw_at_wsbureau.nom.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 11:24:55 MET

Mam podobny problem z angielskimi misiami final na windoze nt. Z pocz±tku
dzia³a³ bez zarzutu, pomijaj±c to, ¿e parê razy dziennie rozpieprza³ mi siê
active desktop. Ostatnio ma problemy z ³±czeniem siê z niektórymi stronami,
zarówno po nazwie, jak i po numerku IP. Na szczê¶cie mam jeszcze Netszkapê,
która chodzi bez problemu...
pw