Re: et6k

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 03:17:55 MET

> dlaczego usilujesz cenzurowac moje listy ? moze od razu zajmij
> sie puszczaniem canceli na to co ja napisze.

madremu wystarcza dwa slowa, a glupiemu to i referatu malo. o.. ktoz to
zajal 2gie miejsce w statystyce ilosci listow na newsach. co ciekawe, nie
tylko mi odpisujesz w ten sposob, czyli bez sensu. zachwujesz sie jak
szary user, ktory wie ze moze napisac list, ale nie bardzo rozumie PO CO
to robi. zechciej sobie zawsze odpowiedziec na takie pytanie przed
wcisnieciem SEND. nie przecze, ze potrafisz powiedziec cos madrego, czasem
kazdemu (chyba nawet i mi) to sie zdarza. tylko ty rozcienczas swoje listy
cala masa smiecia jak ostatnio w watku et6k. sztuka polega na tym, by
wypowiadac sie wtedy, gdy masz cos do powiedzenia. nierzadko masz. ale
przynajmniej rownie czesto do powiedzenia nie masz nic i nie dziw sie
jesli spotkasz reakcje takie jak moja. nic nie zamierzam cenzurowac i
nigdzie tego nie napisalem. zwyczajnie zwracam Twoja uwage, ze dopisanie
do listu "jetes glupi", "haha", lub czegos rownie odkrywczego nie przystoi
chyba czlowiekowi, ktory na sieci jest przynajmniej rownie dlugo jako i
ja, a moze nawet odrobinke dluzej. dziwi mnie, ze jeszcze sie tego nie
nauczyles...

> jak masz sie odzywac w ten sposob, to nie pisz wcale. jako fachowiec,
> powinienes odpisac jakimi innymi komponentami dysponujesz. widze ze
> jednak zachowujesz sie jak szary user, ktory wie ze ma jakis
> pentium 166, plyte intelowska i dysk twardy. powodzenia.

znalazlem odpowiedz na swoje pytanie. problemem okazaly sie drivery stb do
lightspeeda, ktore istotnie pierdacza sie z directX. i typ karty
zaznaczylem w swoim poscie, wiec jakbys wiedzial/spotkal sie z tym
problemem to odpowiedz bys napisal. informacji miales dosc. zaznaczylem
takze, ze problem nie dotyczy wylacznie mnie, ale spotkalem sie z nim na
innych komputerach. fakt, ze nie podalem dokladniej specyfikacji
pozostalych podzespolow jest chyba wystarczajaca informacja o tym, ze nie
doszukalem sie wspolnych elementow w konfiguracjach, ktore moglyby miec
znaczenie. chyba ze podwazasz moje oceny w tej sprawie. ale biorac pod
uwage Twoje dotychczasowe wypowiedzi w tym temacie smiem twierdzic, ze nie
masz podstaw by kwestionowac cokolwiek...

pozdrawiam,
karpio