Re: et6k

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 16:15:11 MET

On 23 Nov 1997 03:22:01 +0100, karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>uwage Twoje dotychczasowe wypowiedzi w tym temacie smiem twierdzic, ze nie
>masz podstaw by kwestionowac cokolwiek...

Tak zupelnie off topic. Moglbys w swoich postach cytowac takze
personalia poprzednika.
Ja np. nie mam pojecia komu tak fajnie odpowiedziales - sa 2
mozliwosci:
1. news-tpnet.icm.edu.pl nie sciaga wszystkich postow
2. osoba, ktorej odpowiedziales to G.S. - tylko na niego mam kill'a...

A wracajac do tematu to z checia bym poznal dokladne
rozwiazanie/odpowiedz na Twoj problem/ z ktorymi dX nie dzialaja
drajwery STB, jak to ominac ? itp/

e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14