off topic: et6k

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 09:31:11 MET

karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>madremu wystarcza dwa slowa, a glupiemu to i referatu malo. o.. ktoz to
>zajal 2gie miejsce w statystyce ilosci listow na newsach.

sadzac po dlugosci twojej wypowiedzi wnioskuje, ze uwazasz mnie za
totalnego durnia. coz. masz do tego prawo :) obawiam sie jednak
ze uwazajac mnie (nie tylko mnie zreszta) za durnia, probujesz sie
wywyzszac nad innymi. czy to dobra droga ? watpie. mysle
ze to klasyczne objawy narcyzmu :)))

>co ciekawe, nie
>tylko mi odpisujesz w ten sposob, czyli bez sensu.

to raczej twoje riposty sa bez sensu, bo wszystkim odpisuje bardzo podobnie.

>jesli spotkasz reakcje takie jak moja. nic nie zamierzam cenzurowac i
>nigdzie tego nie napisalem.

napisales bym nic nie pisal. a ja zadalem konkretne pytania:

1.nie umiesz do tej karty zainstalowac (chodzi o directBADZIEW)
2.masz wadliwe podzespoly

Jak sie zorientowalem, nie odpowiedziales z sensem na zadne z postawionych
pytan. wiec po co ja wlasciwie z toba gadam ?

>zwyczajnie zwracam Twoja uwage, ze dopisanie
>do listu "jetes glupi",

gdzie ja to napisalem ?