Re: et6k

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 21 Nov 1997 - 13:06:29 MET

karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>Wiesz co... Jak masz tak odpisywac to nie odpisuj wcale. Jest konkretny
>problem i albo wiesz jak to rozwiazac, albo racz sie nie odzywac...
>
>karpio

dlaczego usilujesz cenzurowac moje listy ? moze od razu zajmij
sie puszczaniem canceli na to co ja napisze.

jak masz sie odzywac w ten sposob, to nie pisz wcale. jako fachowiec,
powinienes odpisac jakimi innymi komponentami dysponujesz. widze ze
jednak zachowujesz sie jak szary user, ktory wie ze ma jakis
pentium 166, plyte intelowska i dysk twardy. powodzenia.