Re: Zworki plyty Soyo 5VD5

Autor: OrestO (oresto_at_proterians.net)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 17:26:21 MET

>No wlasnie. Dokladnie tyle samo z niej wydobylem. Szkoda.
>BTW, nie wiem czy to bardzo odkrywcze, ale mozna ja puscic na 66MHz x 4,
>mimo, ze dokumentacja plyty przewiduje jedynie 233MHz. Jumpery (SW1) 1,
>2 i 3 off, a 4 i 5 on.

Próbowałem tych ustawień u siebie. Wychodzi całkiem głupia liczba
188mhz :-O. Wątpię żeby dało się wycisnąć więcej niż 225.

A tak przy okazji:
Mam 166mmx kręcony na 200. Na 225 prawie wszystko się chrzani, chyba że
dodam woltów ale wtedy szybko się przegrzewa i co mniej odporne gierki
wieszają się. Chłodzenie jest porządne. Czy mój procek (metalowy) da
się ustawić na 225 co by działał jak należy? Jeżli tak to jak ustawić
na płycie Soyo 5VD5 zwory sterujące prądami?