Re: Prosze, doradzcie mi jakis dobry monitor

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tlukasz_at_patrz.adres.w.moim.podpisie)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 15:00:38 MET

piotrs_at_tch.waw.pl (Piotr Sobczak) wrote:
> A widziales choc Futury CTX'a ?!? Gdybym Ci go pokazal i zakryl napis CTX to
> pewnie dlugo bys sie meczyl z odgadnieciem kto go wyprodukowal a napewno nie
> padla by nazwa CTX. W przeciwienstwie do SONY CTX potrafil zrobic bardzo
> dobre i rozbudowane OSD i uzyskac jakosc obrazu jakiej nie widzialem na
> oryginalnym monitorze SONY (a widzialem zbyt duzo krzywych, nieostrych i
> problemami ze zbieznoscia kolorow na prawej krawedzi). Troche mnie to dziwi

   Tak na marginesie - wlasnie kupilem CTX Futura 17''. Kolor i ostrosc ma
najlepsza, jakie widzialem ogladajac rozne monitory, ale nie bardzo moge sobie
poradzic z ustawieniem geometrii; ogolnie ma miejsce cos takiego: (|)|(|)
- oczywiscie w innych proporcjach i znacznie mniejszym stopniu, niz na tym
obrazku, tym niemniej dosyc to widac. Czy to norma? A moze wymagam zbyt wiele
albo patrze ze zbyt bliska?... ;-)

--
Tomasz Łukaszewicz                    o         | ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student IV roku informatyki UW       o   ___    | żeby jakoś nie było.''