Re: Zworki plyty Soyo 5VD5

Autor: Robert Peronski (peronski_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 22:53:00 MET

OrestO wrote:
> Próbowałem tych ustawień u siebie. Wychodzi całkiem głupia liczba
> 188mhz :-O. Wątpię żeby dało się wycisnąć więcej niż 225.
>
> A tak przy okazji:
> Mam 166mmx kręcony na 200. Na 225 prawie wszystko się chrzani, chyba że
> dodam woltów ale wtedy szybko się przegrzewa i co mniej odporne gierki
> wieszają się. Chłodzenie jest porządne. Czy mój procek (metalowy) da
> się ustawić na 225 co by działał jak należy? Jeżli tak to jak ustawić
> na płycie Soyo 5VD5 zwory sterujące prądami?

Co do ustawien na 266MHz - jeszcze raz sciagnalem blache z kompa,
ustawilem zworki 1,2,3 na "off", a 4 i 5 na "on". Przy starcie Bios
pokazuje "Pentium-MMX CPU at 266MHz", a przy sprawdzaniu programem
Wintune97 z wrzesniowego CD na PC World Komputer mam clock rate 263 MHz
:-O. Bios 4.51 PG z 28.05.1997r. Nie wiem, co jest grane?

Jesli chodzi o reszte, to mam tak jak ty 166MMX tylko ze plastikowy i od
okolo tygodnia puszczam go na 225MHz (3 x 75 MHz) bez zmiany napiecia
(3,52V / 2,8V). Chłodzenie wiatraczkiem od Cyrixa. Chodzi bez zadnych
dziwnych objawow. Z innych watkow na tej liscie wynika, ze metalowy jest
podobno "bardziej oporny" od plastika przy overclockingu. Byc moze.

--
Pozdrawiam,
Robert Peronski