Re: Sterownik LocalBus

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 17:40:58 MET

Jacek Osiecki wrote:
-=[ciach]=-

> Root ów twierdzi, że możemy ew. kupić localbusowy sterownik do dysków, który
> miałby dwa kanały, dyski wykrywał automagicznie i działał na sterowniczek w
> config.sys...
>
> Cena nie jest istotna - zresztą, to będzie raczej tanie - chodzi mi o dwie
> sprawy:
>
> 1. Czy ktoś o czymś takim słyszał?

tak. nawet mialem.

> 2. Niektóre starsze płyty 486DX4-100 wykrywają dyski pow. 2GB niewłaściwie
> (tzn. podają niewłaściwy rozmiar, ale obsługują właściwie). Czy taki
> sterownik będzie dobrze wykrywał duże dyski?

na drugim porcie z pewnoscia.

> 3. Gdzie coś takiego kupić? Oczywiście ze sterownikami...

sprobuj na gieldzie. nazywa sie toto quick cmd (pod taka nazwa
sprzedawano). ma driverek programowy wykrywajacy diski na drugim kanale.
nawet supportuje lba - podobno, tak wskazuja teksty w driverku. nie
mialem okazji sprobowac.
w sumie, na 486 dyski popedzalo calkiem niezle :))

pozdrowka
marko

Marek Sokol             phone:+4822347804
Member of the Polish Insurance Society
mailto:marko_at_lords.com  mailto:msokol_at_polbox.pl
	mailto:msokol_at_cyberspace.org