Re: Skandal w "Multimedia Center" w Bielsku-Bialej

Autor: MaVerick (mav7_at_kki.net.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 18:45:33 MET

On Sat, 4 Oct 1997 13:04:21 +0100, "Krzysztof Remlinger"
<krzyrem_at_kki.net.pl> wrote:

>Niestety nie jest Pan wyjatkiem. Znam firmy, ktore nie dosc, ze nie
>wywiazuja sie z obowiazkow, to jeszcze oszukuja klientow wymieniajac np.
>dysk twardy 1.2 Giga na mniejsze. Na szczesie tych firm jat coraz mniej.
>P.S. Nie poddawac sie. Mozna rowniez zazadac zwrotu pieniedzy.

        A co do nieuczciwych firm. Kumpel kupil komputer rok temu za
jakies 6500 zl w firmie X (zapomnialem nazwy) w Katowicach. Po paru
miesiacach siadl mu monitor Proview 14 cali. Na czas naprawy (ktora
trwala w sumie kilka miesiecy) serwisanci dali mu w zastepstwie
Proview 15 cali, ktory zepsul sie rowniez (!!!) po miesiacu
urzytkowania. Obecnie sprawa jest zalatwiona, oddano mu monitor
(czternastke) i jak na razie dziala. W miedzyczasie wpadlem do niego z
programem tesotwania CD, ktory wykazal, ze ma CD *8. On uparcie
twierdzil, ze ma dziesiatke, a te zanizone wyniki to pewnie wina
sterownikow. Kiedys w koncu udalo mi sie go namowic na zdjecie obudowy
i okazalo sie, ze CD to osemka. Rzut oka na fakture - CD-ROM Acer *10.
No ladnie. Pojechal do tej firmy, gdzie zaproponowali mu doplate (!)
do CD *12 Maverick. Zgodzil sie i po czterech miesiacach czytnik sie
zepsul :(.

        Coz moral jest oczywisty - nie kupujcie w podejrzanych firmach
komponentow no name.

        Pozdrowienia

//// ---- Lukasz "MaVerick" Gieron ---- \\\\
//// ******* mav7_at_kki.net.pl ****** \\\\
//// * Mean_Death (mage) on battle.net \\\\